23 juli 2012

DIY: Jewelry rack (2)



Hi again, 

Ik heb al eens eerder een DIY voor een juwelen rekje gedaan, klik hier.
Maar die was eigenlijk te klein voor mij, dus heb ik een nieuwe gemaakt.

=====

A while ago I did a DIY for a jewelery rack, click here.
But it is to small for me, so a made a bigger one.





 Ik heb een afsluitelement voor bovenkast (keukens) van Ikea, 
2 buisjes van een oud schoenenrek en metalen  haken die je bij Wibra kan kopen gebruikt (12 haken voor 1 euro).

 =====

 I used a corner cabinet (kitchen) from Ikea,  2 metal pipes from a old 
shoes rack and metal hooks you can by at Wibra (12 hooks for 1 euro)


 Het resutlaat / The  result. 



Voor je het kastje in elkaar zet, boor je gaten waar de buizen door heen passen. De 2 buitenste planken (1) boor  je niet door en door. De 2 middelste planken (2)wel. Hier moet de buis helemaal door heen gaan.

=====

Before you put together the cabinet, you drill holes where the pipes fit through. The 2 outer boards (1) you do not drill through and through. The 2 middle shelves (2) you do, here the pipe must go through.

Geen gaten aan de zijkant / No holes at the side

Zaag de buizen op maat en zet het kastje  in elkaar.
Hang aan de muur en verdeel de haken. 

=====

Saw the pipes to size en put the cabinet together.
Hang on the wall and divide the hooks.


Nu kan je al je kettingen, armbandjes, enkelbandjes...ophangen.

=====

Now  you can hang up all your necklaces, bracelets, ankle bracelets ....





I hope you liked it!


xox Shannara xox 




PS: Vergeet niet om deel te nemen aan mijn nail art wedstrijd.

====
 PS: Remember to participate in my nail art contest.

30 opmerkingen:

  1. Wauw, goed idee! Ziet er goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow so many jewelry :) I love your rack!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is awesome! I need to start digging around for things I can make like this!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt gaaf gedaan! Helaas heb ik er zelf geen ruimte voor dus ik doe het nog wel even met mn sieradenlanger van de Primarkc.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk man. Eigenlijk heel simpel, maar toch origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super handig en het staat mooi met je ladenkastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk creatief idee! Staat super mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!