12 september 2012

Shoplog Action & Kruidvat.


Iedereen weet ondertussen wel van de 1+1 gratis actie van Kruidvat. Ik heb ook enkele dingetjes gekocht en daar Action er tegenover ligt ben ik daar ook even binnengesprongen.

=====

Everyone knows by now of the 1 +1 free action at Kruidvat. I bought some things. Action is located across from Kruidvat so I had to go in.



 Eerst de dingetjes die ik bij Action kocht.

=====

First the things I bought at Action.

   
Russian dolls Lip Balm.


In het pakje zitten 3 plastic poppetjes, met een inhoud van 10g. De gezichtjes en bloemetjes zijn stickertjes, waardoor het goedkoop oogt. Maarja, het is ook goedkoop. Dit setje kost 1,89 euro. Het roze is Strawberry, blauw is Blueberry en groen is Green Apple.  

=====

 The package contains 3 plastic dolls, with a capacity of 10g. The faces and flowers are stickers, making it look cheap. But hey, it's cheap. This set costs 1.89 euros. Pink is Strawberry, Blueberry is blue and green is Apple Green.


Wattenschijfjeshouder van acryl 1,39 euro.

=====

Acrylic cotton pad holder 1.39 euros.


Inecto pure coconut body butter.


Body butter met 100% pure kokosolie. Heeft en stevige substantie en word goed door de huid opgenomen. De kokosgeur is aanwezig maar is niet te sterk.
Deze kost 1,99 euro.

=====


Body butter with 100% pure coconut oil. It has solid substance and is well absorbed by the skin. The coconut smell is present but is not too strong.
Costs 1.99 euros.


Kruidvat 1+1 free.


Nail polish remover pads 1,29 euro.

De pads zijn zacht, ruiken lekker en pluizen niet. Maar ik vind dat ze nagellak niet goed verwijderen. Jammer.

=====

The pads are soft, smell nice and do not fluff. But I think they are not properly removing nail polish. Too bad.


Nail polish remover met doseerpomp 2,99 euro. 


Rimmel Limealicious
Rimmel Bright back at you
Rimmel Purple reign 
Gosh Galaxy


Thank you for stopping by!

xox Shannara


20 opmerkingen:

  1. Aww, even more shopping - that body butter looks especially nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lipbalsem zag ik vanmiddag ook bij de Action staan.. Super Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gister de douchecreme van Palmers gekocht. Ben benieuwd hoe hij is. Bij de Kruidvat nog niets speciaals gespot, ik wil de gosh holo, maar die kon ik nog niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipbalsems zijn schattig zeg! En prachtige nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes!
    Ik ben erg benieuwd naar Gosh Galaxy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die russian doll lip balm is cuuuute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingetjes heb je gekocht. Ik ben ook benieuwd naar de lakjes. De doseerpomp van het kruidvat heb ik ook, zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lakjes! Ik weet niet waarom maar persoonlijk loop ik altijd die lakjes voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!