30 december 2012

My Christmas Presents.

Mijn familie beloofde me dat ik deze Kerst geen nagellak zou krijgen en ze hebben hun belofte gehouden. Maar vind het niet erg, ik heb een boel  andere leuke spulletjes gekregen.

My family promised me that I would get no nail polish this Christmas  and they have kept their promise. But I don't mind, I've got a lot of other really nice stuff.



Ik heb allerlei giftsetjes gekregen, super leuk allemaal.

 I've got all kinds of gift sets, super nice.




Van mijn schoonmoeder kreeg ik deze mooie geschenkset  van 
Thierry Mugler. Het geurtje heet Alien en ruikt heerlijk.

 My mother in law gave me this beautiful giftbox of
Thierry Mugler. The scent is called Alien and smells delicious.



Lipsmackers moet ik voorlopig ook niet meer te kopen.




Juweeltjes vind ik altijd leuk om te krijgen.

Jewels I always like to get.



Mijn vriend wist dat mijn naaimachine het niet meer deed en ik hem te oud vond om nog te laten repareren. Ik heb een mooie nieuwe van hem gekregen. 

My boy friend knew my sewing machine was broken, it was to old to be repaired. So he bought me a nice new one.


 Deze popcakemaker en leuke spulletjes kreeg ik ook van mijn lieve schat.

 This popcakemaker and fun stuff I also got from my sweetheart.


Warme tunnelsjaal / Warm scarf


Tasje voor mijn fotocamera




Ik hoop dat jullie ook een gezellige Kerst hebben gehad en een gelukkig Nieuwjaar tegemoet gaan!

 I hope you all had a great Christmas and a Happy New Year ahead of us!


xox Shannara xox

52 opmerkingen:

  1. Wauw, je bent goed verwend! Leuk dat je vriend je een naaimachine gaf, het idee van hem erachter is ontzettend lief. Ben je goed met de machine? Wat maak je zowel? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maakte vroeger al mijn kleding zelf, heb 6 jaar mode en design gedaan ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke cadautjes allemaal! Voorlopig hoef je niks meer voor onder de douche te kopen haha! en Alien is zo'n heerlijke geur!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stinken zal ik niet nee hahaha, is inderdaad een heerlijk geurtje

      Verwijderen
  3. Everything looks nice. You are one lucky girl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo...wat een leuke dingen heb je gekregen...leuk hoor..marianne heitman

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gekregen! Die beauticology giftset heb ik ook, de aardbei douchegel ruikt echt heerlijk maar kersen valt me een beetje tegen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoo jij bent flink verwend hoor! Hele leuke spullen zeg. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een mooie cadeautjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kado's!! Veel plezier ermee. Alvast een gelukkig nieuwjaar meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat is nog al wat aan spullen!
    Er zitten leuke dingen tussen,

    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter...
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel leuke cadeaus! Love Die disney lipsmackers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. really great presents! love the jewelery :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes! Vooral de sierraden en lipsmackers zou ik zelf ook willen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo veel leuke geschenkjes dat je gekregen hebt! Ik ben zeker ook tevreden met wat ik gekregen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een cadeaus! Heerlijk die lipsmacker en Alien heb ik een sample flesje van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeh wat veel, leuk!! mooie naaimachine.. en de sieraden zijn ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very nice presents! I love the cocacola lip balms :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I really love the lip smackers stuff and the jewelery!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. my family didnt give me polish either LOL you got some really cool stuff! ^.^ Love the betsey johnson bracelet, too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh I love Kniepp products! Lovely haul Shannara! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw super veel zeg! Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een hoop mooie en heerlijke kado's. Ik wens je het allerbeste voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een hoop en leuke en originele cadeaus zeg! Alien is echt mn lievleings luchtje, zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!