28 februari 2013

OPI Matte Top Coat

Niets nieuws denk je misschien, matte top coat. Maar wel helemaal hot in 2013.
Dé trend voor 2013 is nail art en het spelen met texturen! Voorwaarde is dat het eenvoudig zelf aan te brengen is en een verbluffend resultaat biedt. Zo introduceerde OPI begin van dit jaar de succesvolle Liquid Sand™ nagellakken, waarmee je een aparte korrelstructuur op je nagels krijgt. De textuurtrend zet zich voort met de lancering van OPI Matte Top Coat én GelColor by OPI Matte Top Coat! OPI onthult een compleet nieuwe look: een mysterieuze matte finish die niet alleen gewaagd maar ook trend-setting is. Met deze top coat zullen alle ogen op jouw nagels gericht zijn!


“OPI Matte Top Coat is een nieuw begrip voor wat betreft verfijning en stijl op je nagels,” volgens Suzi Weiss-Fischmann, OPI Executive VP & Artistic Director. “Een matte nagel is verfrissend, vol zelfvertrouwen en helemaal hot volgens de laatste catwalktrends. OPI Matte is bedoeld voor die momenten waarop je een echt fashion statement wil maken.”

Suzi adviseert om te spelen met de OPI Matte Top Coat: “Ga bijvoorbeeld voor een matte nagel met daarop glanzende figuurtjes of patroontjes. Laat de vrije rand bij een matte nagel glanzend of ga juist voor een glanzende nagel met een mat randje. Zie het als het mixen van verschillende materialen van dezelfde kleur in je outfit.”






















GelColor by OPI Matte Top Coat

De Matte Top Coat wordt ook geïntroduceerd in GelColor. Vraag erna bij je favoriete OPI salon en ga in een handomdraai voor een compleet nieuwe look met GelColor by OPI! De GelColor by OPI Matte Top Coat was onlangs nog te zien op de New York Fashion Week.
Ruim 60 nieuwe mogelijkheden voor GelColor by OPI kleur op je nagels!


OPI Matte Top Coat heeft een mooie, egale dekking en is sneldrogend! Zoals je gewend bent van OPI nagellakken, bevat ook de OPI Matte Top Coat geen DBP, tolueen of formaldehyde. Daarnaast bevat elke lak het revolutionaire ProWide™ penseel voor nog makkelijker egaal en streeploos lakken.

OPI Matte Top Coat en GelColor by OPI Matte Top Coat zijn vanaf eind maart 2013 verkrijgbaar.
Adviesverkoopprijs OPI Matte Top Coat 15ml  €14,25



Hou jij van de matte look?



xox Shannara xox




10 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf eentje van de HEMA gekocht, en ben nog bezig met dingen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like matte look, so I might look for this top coat when it arrives.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verbaasd me dat O.P.I. er nu pas mee komt. Normaal zet het juist trendsetters. Maar de voorbeeldjes ja wowieeeeee ik heb eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd om glans over mat te stempelen. Dit moet ik echt eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de matte topcoat wel iets hebben en eens leuk als verandering maar ik hou toch nog altijd meet van glanzende nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel gaaf effect hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het op zich wel wat hebben maar ik blijf glans toch mooier vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I luuuuf matte nails, vind het iets classy hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een matte topcoat gekregen voor mijn verjaardag, ik wou die erg graag hebben omdat had gezien wat voor leuke dingen je ermee kan. Toch heb ik hem nog niet gebruikt omdat ik twijfel wat leuk zal staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!