18 maart 2013

Swatch: Golden Rose – Jolly Jewels 110

Toen ik dit lakje op de huishoudbeurs zag, wist ik dat ik hem wilde hebben. Maar ik had pech, hij was uitverkocht. Gelukkig is hij online wel nog verkrijgbaar.

When I saw this nail polish on the huishoudbeurs, I knew I wanted it. But I was unlucky, it was sold out. Fortunately it's still available online.





Jolly Jewels 110 heeft een licht grijze basis met zwarte en rode glitters erin. Ik heb 1 laag aangebracht en gezorgd dat ik voldoende glitters op mijn kwastje had. Daarna heb ik een top coat aangebracht. Deze nagellak droogt goed en ik vind hem er erg leuk uitzien.

 Jolly Jewels 110 has a light gray base with black and red glitter in it. I applied 1 layer and made ​​sure I had enough glitter on my brush. Then I applied a top coat. This nail polish dries well and I think it's very nice looking.





 Wat vind jij van deze nagellak?

What do you think of this nail polish?


xox Shannara xox




61 opmerkingen:

  1. Weer zo een gave lak! Mijn wishlist is straks niet meer aan te tippen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think this is my favourite of the bunch. I can't believe that's just one coat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is so dupe for me,love it with white nail polish.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, die is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow wauw super mooi, en in 1 laagje dekkend? Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Het doet me denken aan iets vissigs op een of andere manier xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi, helemaal in de sfeer van de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's like no polish I've seen. It's very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het er lovely uitzien, mooie nagellak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That is a lovely polish. It looks great on you! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow, deze vind ik echt heel gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the many red glitters in this - it's gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend gaaf lakje!

    Ik volg je op Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof lakje, je zou haast niet geloven dat alles in 1 zo'n potje past hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dit lakje vind ik zó mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!