2 maart 2013

Swatches: Hema Long Lasting 826

De laatste tijd kijk ik al eens wat vaker bij de nagellak van Hema. Eerder vond ik er eigenlijk zelden iets wat ik leuk vond, maar vind ze nu toch wel leuke nagellak hebben. Eentje daarvan is Long Lasting nummer 826.

Recently I more often take a look at the nail polish from Hema. Earlier I rarely saw something I actually liked, but now they have quite nice nail polishes. One of them is Long Lasting number 826.



 Long Lasting nummer 826 is een mooie roze nagellak met holografische glitter er in. Het aan brengen ging erg gemakkelijk en de lak droogt snel.
Ik heb 2 laagjes aangebracht en afgewerkt met een top coat.

 Long Lasting number 826 is a beautiful pink nail polish with holographic glitter in it. The application was very easy and it dries quickly. I applied 2 coats  and finished with a top coat.



Koop jij wel eens nagellak bij Hema?

Do you ever buy nail polish at Hema?


xox Shannara xox 


 

52 opmerkingen:

  1. This is really pretty!! I've never seen this brand before.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, this is so pretty, love that berry red...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik vind het zo gaaf dat de Hema nu zulke mooie lakken heeft! Is zeker eens het kijken waard zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Wauw deze is echt prachtig! Ik wist echt niet dat de Hema zulke mooie nagellak verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet bekennen, sinds kort ... Koop ik weer bij de hema. Ik heb de Hema jaren verbannen uit mijn nagellak winkellijstje. Maar toen zag ik online swatches van mooie holo lakken van ... De Hema. Deze heb ik nog niet kunnen vinden, hij is nogal in trek hier geloof ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zelfde verhaal hier, vond het er eerder allemaal nogal saai uitzien

      Verwijderen
  6. Prachtige lak! Ik koop eigenlijk nooit nagellak bij de Hema, maar ik mis echt iets als ik dit zo zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow heel erg mooi! zijn dit ook je echte nagels?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooi lakje zeg! Hij dekt goed, en tof met die glittertjes erin. Liefs!

    www.ohjolie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, wat een mooi lak! Ik ga snel naar de Hema toe.
    De make-up en nagellak is zo mooi geworden!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja is fel veranderd, in de goede zin...alleen maar leuk voor ons :)

      Verwijderen
  10. Wauw, echt mooie lakjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hema heeft idd de laatste tijd erg mooie lakjes. Vroeger kocht ik er nooit omdat ze zo slecht en traag droogden. Maar als dat verandert is...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Never seen this brand before but I'm impressed - like it a lot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze lak is ontzettend mooi, heb hem zelf al meerdere malen gebruikt! Nr 827 is een paarse variant en deze is zelfs nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze hebben wel meer leuk, vind het top...weer wat meer keuze :)

      Verwijderen
  14. I've never seen Hema before but this one looks gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely colour. Looks a bit like OPI DS Extravagance.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De lakken van Hema zijn inderdaad verandert...en op een zeer positieve manier! Ik twijfel nog steeds, ik vind de holo erg mooi, maar ben bang dat het toch niet mijn kleurtje is..hellup! XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dan moet je hem niet kopen, maar ik vind hem erg mooi ;D

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!